bliderna kommer inte upp :(


Idag gick inte jag och conne på göteborgs kalaset eftersom det ösregnade... så vi shoppat istället :D , köpte ett par jeanse och en tröja:)
Sedan red jag tussan :)

Och nu skulle jag lägga över bilderna på datan och då råkade jag typ göra något så när man försöker öppna bilderna står det att de inte går att öppna :( så några bilder kommer nog inte upp :((( Det var dom bilderna det...

Imorgon blir det fullt upp så räkna inte med något inlägg från mig. Ska först rida triton sedan blir det hund kurs och efter det kommer pappas jobbar kompis och hans familj.

Just det alma lekte precis med grann hunden morris :) Det tyckte dom vara kul. Morris tog almas leksag och alma bet han i öronen :P


alma och morris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0