Godmorgon


Godmoron :)

Igår hade jag fullt upp därför kom det bara ett inlägg på lunchen.
Skolan igår var rätt okej för utom att vi gick till tre :(

Efter skolan tog jag bussen till tussan och red och fixade hos henne. Hon får fortfarane bara skritta men tror att hon skulle få börja trava nästa vecka. Så hon är nog på bättrings vägen :)
Och sen på kvällen gick jag och conne ut på en promenad och jag tog med alma :) Hon hade sin nya sele som vi har fått av några. Och idag testade vi ett regn täcke som vi också fick av dom. Det passade bra :D

Idag blir det hundkurs:) och efter det ska jag till Triton :D

/Nina <3



Har inga bra bilder på denna datan :(

Kommentarer
Postat av: sofie - it's me that geek

Vilken söt bild :D

2011-08-27 @ 17:38:34
URL: http://thatgeek.blogg.se/
Postat av: sofie - it's me that geek

Sv. Tack :)

2011-08-28 @ 10:16:30
URL: http://thatgeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0