Hej igen!

Sry att jag int varit inne på ett tag, men har haft lite fult upp och torsdag till fredag campade jag med klassen i Svartedalen. :)

Lyssnar på Takida!<333333

Är i skolan och har arbetspass, och väldigt tråkigt. Vet inte vad jag ska arbeta med för vi har typ inget att jobba med än...
Igår hade vi svenska, bild, och engelska, men vi läste på både svenskan och engelskan, och bilden får man inte arbeta med på Ap.:(
Har egentligen idrott nu, men är förkyld och har ont i halsen, så jag är inte med. Och jag är glad att jag inte är med, för dom har fyspass, och jag hatar det. Har idrott från 12.30 till 15.10. Blääääääää!!!!!:(

One of the best bands EVER!!!!!<3333333
Takida!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0