hej hej :)

Hej


Förlåt för dålig uppdateringe men har inte haft tid att blogga förren nu. Har alltid det så stressigt på helgerna.
Idag red jag först triron, duktig häst :P Sen var det hundkurs som gick super och nu kom jag nyss hem från kvällsfodringen i stallet :)
Imorgon blir det fullt upp med först blir det triton och sen ska jag och aleksandra ut och fotta i stan :)


redigerade en bild vilken blev bäst? alla måste svara ! :) Vet att bilden inte är så bra, jag har inte tagen med min system kammera heller så...


1. vanliga bilden


2.


3.


4.


Vet att jag inte har gjort det noggrant, men men :) sånt man får leva med :P


Kommentarer
Postat av: conne

3

2011-09-03 @ 22:21:02
URL: http://storyoflife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0