hej hej :)

Hej hej :)

Längesen sist va? men nu bloggar jag igen :)
Det har hänt ganska mycket tråkigt som jag har varigt tvungen att fixa innan jag bloggar kände jag. Och sen har jag helt enkelt haft fullt upp.

Här kommer veckan lite snabbt :

Måndag: hoppning på vermir. Gick inte alls bra :( Han vara bara lat och lyssnade inte alls tyckte jag.


Tisdag: Jobbade jag på krs. Och underbara Johanna hjälpte mig :)


Onsdag: Red jag tuusan. Det blåste väldigt mycket så tussan blev lite "tittig" och hoppade till några gånger. I traven blev hon lugnare och lyssnade bra :)


Idag: Idag red jag också tussan och det gick bar :)


Imorgon ska jag till hofsnäs ( ligger i båros ) och vara där över helgen :) Ett plus är att jag ska gå 12 från skolan imorgon :D



Marräng :) <3

/nina :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0