Hej hej :)


Hej hej

Jag lever :) Har bara haft mycket att göra.
Igår var det ju som sagt skolfoto och jag kan slå vad om att jag såg konstig ut! Efter skolan red jag tussan.Och vetrinären kom och raspade alla hästarnas tänder och lite så :)

Idag har jag också ridigt tussan. Det var första gången jag travade ed henne på jätte länge. Igentligen skulle jag börja trava med henne igår men jag såg inte att anna hade skrivit det i almänackan, tyvärr :(

För er som inte vet är tussan men medryttarhästa som blev halt precis när jag började rida henne. Hon blev halt lite innan sommarlovet och nu håller hon på och sättas igång lungt och försiktigt :)
Triton är också men medryttar häst :) tänkte att det kanske var bra att veta :p 

Har börjat i tränings gruppen också så imorgon blir det ridning tillsammans med embla. :D

/ Nina <3



Triton :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0