hej igen :)


Kommer ni i håg mig ? :p

Har haft jätte mycket att göra i skolan. Men nu är nästan allt klart :) eller det var nog att ta i. Har två ( tre om man räcknar båda no uppsatserna som två) uppsatser till som ska in och har typ inte ens börjat :o


Måste bada marräng någon dag :p


Idag på hundkursen jobbade vi med klickers :) vi har fått som läxa att lära hundarna något trick med klickersarna till nästa vecka, men vet inte vad jag ska göra. Ett förslag var att lära de att tända och släcka lampan när man sa till men vi har inte sånna knappar till våra lampor. Vui har sånna man skruvar på! men jag kommer väl på något :) har ni något förslag säg det gärna :)


Saknat ! ridlagret 2010 tror jag eller 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0