saknat !


nej nej och nej, min kamera slad är borta ! Det är alltid något när jag ska lägga upp bilder :(

Jag vill verkligen åka till baka till england på språk resa. saknar det grymmt mycket :( Alla kompisar, specielt dom finska för dom kommer jag nog aldrig träffa igen. Jag saknanr också alla roliga saker man gjorde på dagarna.
Nej men man sak väl vara glad för att man har varigt på språk resa det är värkligen ett minne för livetr! tycker verkligen att alla borde åka. Jag var i englan i hastings och det kan jag rekomendera. Skulle gärna vilja åka till australien nästa är eller kanske på ett utbytes år till ausralien, nya zeeland eller usa :) men det skulle jag aldrig våga.
























Bara nårag av bilerna .) men jag saknar det grymmt mycket skulle nästan göra vad som helst för att spola till baka tiden och vara där igen. Vackna upp på morgonen och veta att det är något roligt som ska hända. Få vara tillsammans med alla kompisarna och att ätta nudlar.
Grymmt älskat <333



Kommentarer
Postat av: Embla

Saknar det oxå...

Ledarna ett minus bara. Lyssnar på en av låtarna från discona...

Du vet, Danza kuduro

2011-09-06 @ 10:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0