So...

Hallojsan!!!!!!:D:D:D
Ska ha So nu...
Jobbar med 1:a världskriget... blää...
Undrar vem jag får i dag på ridningen. Blev lite "sur" i fredags på hoppspecialen, för Karmosin (som jag brukar ha där) hade typ kolik, så jag fick hoppa Vermir istället... Suck, gick sisådär...
Och i dag fick jag lite damp på moppen, för att jag körde tillsammans med en kompis, och hon drog ifrån mig i 45 km/h för att det var motvind så jag fick inte upp min moppe i snabbare än 35 km/h!:(
Har precis haft engelska, och en rolig grej: lektionen slutar 10.10 och jag var klar med det vi skulle göra idag typ 9.50, så jag fick sitta och läsa i 20 min. Boken är bra iaf!:)
Nåja, nu börjar lektionen!
Se Ya!!
//Emblis!!XD

Kommentarer
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

Skriver in 16.30! :D

(idag)<3

gud vad fin eran blogg e nu!

2011-09-23 @ 13:10:45
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0